Głośne czytanie – zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2005-2019

KSIĄŻKI I ROZDZIAŁY Z KSIĄŻEK

  1. Istota czytania / Sebastian Taboł. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2005
  2. Kolorowe przedszkole : opowiadania do czytania na głos / Luise Holthausen i Antje Flad ; tł. Adam Girzejowski. – Kielce : Wydawnictwo Jedność, cop. 2009
  3. Poczytaj mi mamo! : o potrzebie czytania dzieciom / Anna Klas-Markiewicz // W: Praca przedszkola : wybrane zagadnienia teoretyczne, praktyczne i organizacyjne / pod red. Zbigniewa Ostracha. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2016. – S. 101-114

ARTYKUŁY Z CZASOPISM

  1. Człowiek się zmienia, książka też : o wartości głośnego czytania / Jolanta Enko, Stanisław Krawczyk, Katarzyna Roślewska // Polonistyka. – 2009, nr 10, s. 45-49
  2. Czytanie głośne a czytanie ciche / Katarzyna Wądołowska-Lesner // Języki Obce w Szkole. – 2006, nr 2, s. 30-31
  3. Czytanie to czytanie / Anna Wojtkowska-Witala // Guliwer. – 2018, nr 2, s. 57-59
  4. Czytanki o Polsce : zajęcia z głośnym czytaniem : nauka poprzez czytanie / Justyna Bździuch // Biblioteka w Szkole. – 2018, nr 12, s. 38-40
  5. Dzień Głośnego Czytania / Kamila Korneluk // Biblioteka w Szkole. – 2014, nr 3, s. 17
  6. Dzień głośnego czytania : scenariusz zajęć czytelniczych / Luiza Podziewska // Biblioteka w Szkole. – 2019, nr 12, s. 30-31
  7. Głośne czytanie na wiele sposobów / Izabela Łyszkiewicz // Biblioteka w Szkole. – 2017, nr 10, s. 14-15
  8. Najciekawszy pomysł na „Głośne czytanie dziecku” : konkurs / Anna Tymoszuk // Poradnik Bibliotekarza. – 2006, nr 4, s. 36-38
  9. O ćwierkaniu, czyrykaniu i czykczyrikaniu czyli Przyjemności czytania dziecku / Agnieszka Frączek // Guliwer. – 2018, nr 2, s. 52-54
  10. Poczytajmy razem : innowacja pedagogiczna : cykl działań zachęcających uczniów do czytania, także innym na głos / Irena Boczniewicz, Alicja Bucholc // Biblioteka w Szkole. – 2010, nr 6, s. 24-25
  11. Rola i miejsce czytania na głos w dydaktyce języka angielskiego / Anna Bąk-Średnicka // Języki Obce w Szkole. – 2010, nr 3, s. 45-48
  12. Uwagi o głośnym czytaniu na lekcji języka obcego oraz o tym, jak je dobrze przeprowadzić / Jacek Rysiewicz // Języki Obce w Szkole. – 2019, nr 3, s. 35-41

Oprac. Agata Chodowiec

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót